Op 1 november 2022 heeft voizXL haar geldende SLA aangepast op twee vlakken;
Verhoging van de geldende uptime op onze primaire VoIP dienst
U heeft het wellicht zelf ook gemerkt, uw bereikbaarheid is binnen voizXL een mega belangrijk topic. Achter de schermen zetten we alles op alles om uw bereikbaarheid te optimaliseren en zijn we al jaren actief perfecties aan het doorvoeren op onze servers/systemen en datacenters. Alles om downtime te voorkomen!
Zo beschikt voizXL momenteel over twee datacenters (Haarlem & Rotterdam) en zijn we binnen ons primaire datacenter ook lokaal redundant ingesteld. Storingen en onderhoud resulteren in onze huidige setup nauwelijks tot downtime omdat al deze systemen uw telefooncentrale en bereikbaarheid overnemen dan wel waarborgen.
Met gepaste trots durven we de SLA van onze primaire VOIP dienst dan ook te verhogen van 99,9% naar 99,95%
Wat betekent dit concreet?
- Huidige SLA: (99,9%) = jaarlijks een toegestane downtime van 8 uur, 45 minuten en 36 seconden.
- Nieuwe SLA: (99,95%) = jaarlijks een toegestane downtime van 4 uur, 22 minuten en 48 seconden.
Herinrichting onderhoudskader
Veel onderhoud heeft géén tot nauwelijks impact omdat onze back-up locatie uw dienstverlening 1:1 overneemt. Bij veel onderhoud is de downtime niet merkbaar of minder dan 1 minuut. voizXL heeft besloten om dit type onderhoud apart te classificeren. Enkel onderhoud waar downtime kan optreden van langer dan 1 minuut zal voizXL middels een nieuwsbrief of via onze website aankondigen.
Voor de volledigheid treft u hier onze gehele SLA aan. Mocht u vragen en/of een toelichting op een topic wensen, dan kunt u onze technische dienst raadplegen middels: support@voizxl.nl.