Wachtrij monitor

De wachtrij monitor is een actueel en realtime systeem wat in één oogopslag een overzicht geeft van het aantal gesprekken die in de wachtrij staan. Dankzij het systeem kun je eventuele knelpunten tijdig tegengaan. Zorg met korte wachttijden voor een hoge klanttevredenheid.
voizapps wachtrij monitor agent beheer
  • In het scherm zie je prominent het aantal wachtenden in cijfers én met een grafiek.

  • Je ziet een overzicht van het totale aantal oproepen dat deze dag is aangenomen, beantwoord en gemist. Daarnaast is er een overzicht waarin je de gemiddelde, kortste en de langste wachttijd terugziet. Handig om conclusies te trekken over de performance van de dag. Moeten we vandaag opschalen of kunnen we even ademhalen?

  • De actuele bellers in de wacht zijn ook zichtbaar met naam (mits ondersteund door provider van de beller), nummer en hoe lang deze al in de wacht staat. Zo kun je je goed voorbereiden op de oproep met een specifieke beller, of kunt u juist zeggen: “hé laten we even wat belletjes wegwerken, ik heb een belangrijke beller in de wacht staan.”

  • De dag grafiek geeft per uur het aantal beantwoorde en gemiste oproepen weer. De week grafiek heeft deze weergave per dag voor de afgelopen zeven dagen. Handig om even terug te blikken.
  • Agents beheer

    Via het agents overzicht tref je de status van de beschikbare queue-agents. Wie is ingelogd, wie staat er op pauze en wie is er uitgelogd op het moment? Moet er iemand bij springen of mag iemand juist even pauze nemen?

    Als beheerder kun je agents inloggen, uitloggen en pauzeren in de wachtrij middels de activatiebuttons.

    voizapps wachtrij monitor agent beheer