Wachtrij

De wachtrij is een intelligente wachtrij waarin diverse zaken kunnen worden ingesteld en die kan worden voorzien van eigen wachtmuziek, meldingen over het aantal wachtenden, aan de agent kan melden hoe lang een beller in de wachtrij heeft gestaan, etc.
De wachtrij kent diverse algoritmes/regels op basis waarvan een agent in de wachtrij zijn telefoon overgaat. Zo kan bijvoorbeeld ingesteld worden dat eerst de agent wordt aan gesproken die het langst geleden een gesprek heeft gehad of degene die het minste aantal gesprekken heeft gehad.Ook extern kan worden deelgenomen als agent aan de wachtrij bijvoorbeeld met een mobiele telefoon.

‘Live’ wachtrij monitor

Met de live wachtrij monitor is op het scherm te zien hoeveel, wie en hoe lang mensen in de wacht staan.

Meeluister functie

Indien je deelneemt aan een wachtrij en je bent ‘supervisor’ dan is het mogelijk om mee te luisteren met de gesprekken van de andere agents. Het is ook mogelijk om niet alleen mee te luisteren maar de agent ook instructies te kunnen geven, de klant kan deze niet horen