Web interface

In de web interface van de telefooncentrale kunt u alle functionaliteiten zelf beheren. Als klant heeft u toegang tot uw gehele
klantomgeving. Ook zijn er per gebruiker inloggegevens waarmee gebruiker-specifieke gegevens kunnen worden gewijzigd. U
kunt via de web interface uw routeringsregels, tijdflters, voicemails en nog veel meer regelen.
Een aantal zaken kunt u ook eenvoudig vanaf uw toestel instellen
of wijzigen met behulp van sterretjes codes zoals bijvoorbeeld:

• switchen tussen anoniem uitbellen of met uw eigen telefoonnummer uitbellen (*85 anoniem bellen inschakelen, *65
telefoonnummer meezenden)

• Wachtwoord bescherming; met *11 kan een account worden
afgesloten, bijvoorbeeld bij tijdelijke afwezigheid of in de
avonden. Het is dan weer te activeren met een paswoord.

• Aan en uitzetten van de voicemail (*950), afluisteren van de
voicemail (*95)

• Met je eigen toestel een binnenkomend gesprek overnemen
(*21) of (*21 + extensie)

• Activeren van een routeringsregeling met 74 + code