Lees hier wat een telefonie-integratie jou oplevert.

Je zult het vast herkennen: een telefoongesprek komt binnen en je moet eerst vragen naar de klantnaam of klantnummer van de beller. Als je geluk hebt, is de naam gemakkelijk te spellen, maar vaak kom je erachter dat collega’s de klant in verschillende spellingsvarianten hebben aangemaakt in het CRM. Ondertussen wacht de klant terwijl jij probeert de juiste gegevens te vinden. Of misschien belandt de klant op jouw lijn na een gemiste oproep van jouw bedrijf, maar je kunt niet zien welke collega heeft gebeld. Je zit dan met de ongemakkelijke optie om tegen de klant te zeggen: “Als het belangrijk is, zullen ze je nog wel een keer bellen.”

Door je telefoniesysteem te integreren met je CRM- of ERP-software behoren deze problemen tot het verleden. Bij een inkomend gesprek krijg je direct de juiste klantgegevens te zien, kun je de klantkaart openen en wordt automatisch een gespreksregistratie aangemaakt die zichtbaar is voor je collega’s. Dit betekent dat je direct persoonlijk kunt reageren naar de klant omdat je alle relevante gegevens direct inzichtelijk hebt. Het resultaat is een klant die zich herkend en gewaardeerd voelt, en bovendien sneller geholpen kan worden. Daarnaast voorkom je vervuiling in je CRM- of ERP-systeem door dubbele klantrecords te vermijden.

Benieuwd naar de integratiemogelijkheden van voizXL?

Gebruik de zoekfunctie hieronder om snel te ontdekken welke integraties beschikbaar zijn. Mocht je de gewenste integratie niet vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat klaar om met je mee te denken en de beste oplossingen voor jouw behoeften te bespreken.