Cloud telefonie

voizXL biedt een volledige oplossing aan via een ‘in the cloud’ telefooncentrale en ‘VoIP’ telefoneren.

De term Cloud geeft aan dat de telefooncentrale niet meer op locatie hoeft te staan. Onze centrale staat in een professioneel datacenter met de nodige beveiliging en back-up systemen. voizXL zorgt zelf voor het nodige onderhoud aan deze centrale.

VoIP is de afkorting van “Voice over IP”. Vrij vertaald betekent dit “spraak over een datanet”, of meer concreet: bellen over een internetverbinding. In tegenstelling tot traditionele telefonie verlopen cd gesprekken dus over jouw internetverbinding naar onze Cloud telefooncentrale: er is geen aparte telefoonaansluiting meer nodig.

Er is veel mogelijk, hiernaast enkele voorbeelden:

Of klik hier voor een uitgebreidere omschrijving van alle mogelijkheden.

Mogelijkheden

  • telefoonoproepen worden verdeeld zoals jij het wenst;
  • digitale opname van gesprekken;
  • professioneel keuzemenu zodat jouw klanten direct bij de correcte medewerker terechtkomen;
  • dynamische voicemails, bijvoorbeeld na de kantooruren, op de middag of op feestdagen;
  • doorschakelen naar interne en externe nummers;
  • wachtrij monitor;
  • een wachtrij zodat jouw klanten nooit meer een bezettoon horen, wél aangename wachtmuziek tot je hen verder kan helpen;
  • fax to e-mail en e-mail to fax;
  • integratie met PC, CRM-pakketten en smartphone;
  • niet locatie-gebonden, want een internetverbinding volstaat om jouw telefoon te kunnen verbinden met onze centrale. Oók van thuis uit;
  • ongelimiteerd uitbreidbaar: jouw telefonie kan perfect meegroeien met je bedrijf;
  • via VoIP zijn onderlinge gesprekken gratis en bespaar je aanzienlijk op de belkosten.